info o objednávkách: po–pá 8–15:30
+420 776 008 028
info o zboží: po–ne 10–18
+420 777 355 833

Top značky

Top značky

Top značky

Často se nás ptáte

Doprava

Přihlaste se do svého supER účtu – na webu, tabletu i mobilu na liště vpravo nahoře. Uvidíte, kde vaše objednávka zrovna je. Odeslání trvá 3-5 dnů od objednávky.

Dopravu zdarma máme pro registrované zákazníky. Zákazníci registrovaní do věrnostního programu Endorphin pas mají doprava zdarma nad 3 000 Kč, ve vyšší úrovni i nad 1 500 Kč.

Objednávku přiveze kurýr z DPD či PPL. Kola však nedáme z ruky a rozvážíme je sami.

SupER doprava je taková mobilní prodejna. Přijede kolega, poradí a pomůže. Pokud jste k objednávce zapomněli něco přihodit, nevadí – máte možnost dokoupit zde doplňky, i bez předchozí objednávky.
Můžete se i dopředu domluvit, a na místě vybrat helmu, boty, zkrátka cokoliv, co si potřebujete pořádně vyzkoušet.

Až se při objednávce dostanete na dopravu a platbu (2. krok), zvolte SupER dopravu.

Samosebou. Mrkněte na seznam prodejen, které fungují i jako výdejní místa. Dvě najdete v Praze (Karlín a Waltrovka), jednu v Brně a další v Olomouci a Hradci Králové.

Ozvěte se na zákaznický servis, tel. +420 776 008 028. Vyjdeme vám maximálně vstříc.

Ozvěte se na zákaznický servis, tel. +420 776 008 028. Pokud jste už zboží zaplatili, připravte si číslo účtu, na který vrátíme peníze.

Moc nás to mrzí. Někdy bohužel ze strany přepravce dojde k nešetrnému zacházení. Pevně doufáme, že zboží je v pořádku, i přes poničenou krabici! Za poškozený obal bohužel neumíme poskytnout náhradu.
Pokud je poničené i zboží nebo máte podezření, že by mohlo být, zásilku v žádném případě nepřebírejte. Vraťte ji přepravci. Jestli jste objednávku přece jen přebrali, ozvěte se na zákaznický servis, zkusíme to společně vyřešit.
Pokud budete chtít objednávku nebo její část vrátit, zabalte ji do jakékoliv jiné krabice nebo obalového materiálu.

Platba

Způsob platby si vyberete v druhém kroku objednávky. Můžete platit na dobírku, kartou a u kol dokonce i zálohovou fakturou.

Přihlaste se do svého profilu – na webu, tabletu i mobilu na liště vpravo nahoře. Fakturu najdete v historii objednávek, a můžete ji i stáhnout.
Pokud chcete fakturu na firmu, nezapomeňte vyplnit na profilu správné údaje.

Objednávky

Ozvěte se na zákaznický servis, tel. +420 776 008 028 nebo e-mail mail@endorphinrepublic.cz. Připravte si číslo objednávky a krátký popis, s čím můžeme pomoci.

Omlouváme se za zmatky. Pokusíme se to vyřešit co nejrychleji. Ozvěte se na zákaznický servis, tel. +420 776 008 028 nebo e-mail mail@endorphinrepublic.cz, domluvíme se, jak to napravíme.

Skočte na jakoukoliv naši prodejnu, v Praze, Brně, Olomouci a Hradci Králové. Fungují zároveň jako výdejní místa, takže zboží si můžete objednat a rovnou vyzkoušet.

Jde. Do 14 dnů a i bez udání důvodu.
Vytiskněte formulář pro vrácení zboží, vezměte fakturu nebo její kopii a dorazte i se zbožím na jakoukoliv naši prodejnu,
nebo vše pošlete (formulář, fakturu, zboží) na adresu: Endorphin Republic s.r.o.- reklamace, K Borovému 101, Říčany- Jažlovice, 251 01
Přečtěte si také kompletní obchodní podmínky.


Vrácení zboží

Jde to. Do 14 dnů a i bez udání důvodu. Pokud jste registrovaní do našeho věrnostního programu Endorphin pas, pak máte na vrácení bez udání důvodu celých 30 dnů. A pokud jste dosáhli stříbrné nebo zlaté úrovně Endorphin pasu, tak vám dobu na vrácení bez udání důvodu prodlužujeme na 60 dnů. Věrnost má pro nás cenu zlata.

Jak postupovat při vrácení? Vytiskněte formulář pro vrácení zboží, vezměte fakturu nebo její kopii a dorazte i se zbožím na jakoukoliv naši prodejnu nebo vše pošlete (formulář, fakturu, zboží) na adresu: Endorphin Republic s.r.o.- reklamace, K Borovému 101, Říčany- Jažlovice, 251 01 
Zboží vracejte nepoužité a s cedulkami.
Přečtěte si také kompletní podmínky vrácení zboží.

Ozvěte se na zákaznický servis, tel. +420 776 008 028 nebo e-mail mail@endorphinrepublic.cz. Připravte si číslo objednávky a krátký popis, s čím můžeme pomoci.

Do 14 dnů i bez udání důvodu, pokud jste registrován ve věrnostním programu Endorphin pas, tak až do 60 dnů podle dosažené úrovně.

Ano, určitě. Ke každé objednávce však přiložte samostatný a vyplněný formulář pro vrácení zboží.

Vrátíme vám přesně tu částku, kterou jste zaplatili. Dárkový poukaz můžete samozřejmě uplatnit znovu.

Do 30 dnů je tam máte.

Vytiskněte reklamační formulář, vezměte fakturu nebo její kopii a dorazte i se zbožím na jakoukoliv naši prodejnu nebo vše pošlete (reklamační formulář, fakturu, zboží) na adresu: Endorphin Republic s.r.o.- reklamace, K Borovému 101, Říčany - Jažlovice, 251 01

Poukazy

Zkontrolujte obchodní podmínky poukazu a ujistěte se, že objednávka je splňuje.
Vyberte si zboží, dejte ho do košíku. Hned v prvním kroku dokončení objednávky uvidíte políčko slevový kupón. Zadejte kód a klikněte na uplatnit kupón. Dokončete nákup. A je to.

Zkontrolujte obchodní podmínky slevového poukazu nebo kódu a ujistěte se, že objednávka je splňuje.
Vyberte si zboží, dejte ho do košíku. Hned v prvním kroku dokončení objednávky uvidíte políčko slevový kupón. Zadejte kód a klikněte na uplatnit kupón. Dokončete nákup. A je to.

Pokud jste registrovaným zákazníkem ve věrnostním programu Endorphin pas, ve svém účtu uvidíte slevové kupony přímo pro vás a stačí kliknout na tlačítko NAČÍST DO KOŠÍKU a sleva se vám automaticky uplatní.

1. V jedné objednávce uplatníte 1 slevový kód. Slevový poukaz však můžete kombinovat s dárkovým voucherem.
2. Většina poukazů má datum expirace. Zkontrolujte proto platnost, byla by škoda, kdyby propadl.
3. Vybrané poukazy platí jen na nezlevněné produkty. Přečtěte si obchodní podmínky svého poukazu.
4. Vybrané poukazy platí jen na konkrétní produkty nebo kategorie. Přečtěte si obchodní podmínky svého poukazu.
5. Poukaz může mít minimální hodnotu objednávky. Přečtěte si obchodní podmínky svého poukazu.

Můj účet

Přihlaste se do zákaznického účtu – na webu, tabletu i mobilu na liště vpravo nahoře. Klikněte na záložku Nastavení.

Přihlaste se do zákaznického účtu – na webu, tabletu i mobilu na liště vpravo nahoře. Klikněte na záložku Nastavení.
Adresu kontrolujte pečlivě hlavně u zadávání objednávky, po dokončení už nejde změnit. Pokud jste už chybnou adresu zadali, objednávku zrušte a zadejte novou.

1. Klikněte na REGISTROVAT SE – na webu, tabletu i mobilu na liště vpravo nahoře.
2. Vyplňte všechna políčka a potvrďte registraci.
3. Přijde vám potvrzovací e-mail. Zkontrolujte správnost údajů.
4. Potvrďte registraci odkazem v e-mailu.
5. Máte hotovo. Můžete nakupovat.
PS. O osobní údaje se nemusíte bát. Zákazníků si vážíme a třetím stranám je nepředáváme.

Tlačítko přihlásit se najdete na liště vpravo nahoře – na webu, tabletu i mobilu. Stačí zadat e-mail a heslo, které jste si vytvořili. Pokud se vám heslo vypařilo z hlavy, klikněte na zapomenuté heslo.

Prosím kontaktujte nás na mail@endorphinrepublic.cz a váš účet ihned uzavřeme a smažeme.

Přihlaste se – na webu, tabletu i mobilu na liště vpravo nahoře. Uvidíte přehled objednávek, reklamací i osobních údajů.

Klikněte na přihlásit se – obnovit heslo. Zadejte přihlašovací e-mail a dejte odeslat. Na e-mail dorazí odkaz na vytvoření nového hesla. Po dokončení se můžete vesele přihlašovat pod novým heslem.
Při čekání na e-mail chvilku vydržte, někdy to může trvat. Mrkněte také do spamu, zákoutí internetu bývají nevyzpytatelná.

V patičce každého newsletteru. Stačí jedno kliknutí.

Ano, můžete.
Registrace má ale své výhody – budete mít přehled, kde objednávka zrovna je, a po ruce budete mít i předchozí objednávky včetně faktur. Můžete se stát i součástí věrnostního – slevového – programu.

Poradenství

U každého oblečení nebo vybavení najdete tabulku velikostí. Pokud si nejste jistí, můžete zavolat na prodejnu, a nechat si poradit nebo domluvit vyzkoušení.

Potřebuju poradit a nechce se mi jezdit na prodejnu. Jak to vyřešit?
Vyzkoušejte WhatsApp videonákupy, a navštivte prodejnu virtuálně. Dovoláte se přímo na prodejnu a naši experti představí třeba nové kolo ze všech úhlů.
Zavolat můžete samozřejmě taky normálně. Skvěle funguje i chat.

Ozvěte se na zákaznický servis, tel. +420 776 008 028 nebo e-mail mail@endorphinrepublic.cz. Jsme k dispozici od pondělí do pátku, od 8.00 do 15.30.

Servis

Zavolejte nebo napište e-mail, případně využijte objednávkový formulář. Více informací najdete na těchto odkazech
Servis kol
Servis lyží

Dorazte po ujetí 200 km nebo nejdéle do 6 měsíců od koupě kola. Případně pokud na kole objevíte jakoukoliv závadu.

Ano, můžete, kontaktujte servisní techniky na prodejnách v Praze, Brně, Olomouci a Hradci Králové.


V současné době se můžete na servis objednat a zaplatíte na místě. Více informací o našich službách zde Naše služby.

3D nastavení posedu

Telefonicky nebo přes objednací formulář zde 3D nastavení posedu

Ano, objednávejte na tomto odkazu.

ENDORPHIN REPUBLIC PRAHA JINONICE
Kačírkova 4, Areál WALTROVKA
150 00 Praha 5
kontakt: +420 777 355 833, praha@endorphinrepublic.cz
ENDORPHIN REPUBLIC BRNO
Netroufalky 770
625 00 Brno
kontakt: +420 777 544 244, brno@endorphinrepublic.cz

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.