Objednali jste si zboží v našem e-shopu a zjistili jste, že vám z nějakého důvodu nevyhovuje? Pak nám do 14 dnů od převzetí můžete zboží vrátit a ani nemusíte uvádět důvod. Cenu, kterou jste za vrácené zboží zaplatili, vám vrátíme na váš účet do 30 dnů od obdržení vráceného zboží.
Objevila se na vámi zakoupeném zboží vada? To nás velmi mrzí, protože reklamace jsou u nás velmi vzácné a snažíme se jim předcházet výběrem kvalitního zboží. I tak se někdy chybka najde a my uděláme vše pro to, abychom vaši reklamaci rychle a k vaší spokojenosti vyřídili. Jak postupovat?
Pro vrácení zboží prosím využijte
jednu z našich poboček nebo nám ho zašlete
dle následujících pokynů:
Vracené zboží musí být nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Toto samozřejmě neplatí, pokud uplatňujete reklamaci z důvodu vady v rámci zákonné dvouleté záruky.
S ohledem na možná rizika škody při přepravě zboží zpět k je vhodné zboží zaslat nejlépe v původním obalu, případně jej zabalit do jiného vhodného obalu, který bude zboží dostatečným způsobem chránit.
Prodávající nemůže nést odpovědnost za případnou ztrátu či poškození vraceného zboží při přepravě zpět k Prodávajícímu, proto doporučujeme zásilku pojistit.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.