BOLD CYCLES představuje nové progresivní karbonové kolo na traily. BOLD LINKIN je nabízen s nastavitelným zdvihem 135 nebo 150 mm. K dispozici budou čtyři verze s různým zdvihem a specifikacemi. Klíčovými vlastnostmi tohoto inovativního a technologicky vyspělého trailového kola jsou integrace a ovladatelnost.
Vincenz Droux, vedoucí oddělení konstrukce a designu Bold Cycles: "Integrace byla vždy základním rysem našich kol. U nového modelu LINKIN se tímto krédem řídíme i nadále. Po analýze sil, které vstupují do rámu, jsme se rozhodli umístit tlumič horizontálně, poblíž napojení spodní rámové trubky. Dosáhli jsme tak extrémně nízko položeného těžiště a získali dostatek prostoru na sedlovku s velkým zdvihem. Kromě technologie odpružení IST VP, určené na progresivní jízdu po trailech, nabízí kolo několik dalších inovativních řešení. Např. optimalizovaný indikátor SAGu a Bottom-Out nebo sadu, která vám „zachrání den“ a která je umístěna ve spodní rámové trubce, či možnosti nastavení geometrie vpředu i vzadu. Hravé a přitom plynulé ovládání ve spojení s odpruženým rámem s dostatečnou podporou ve středním rozsahu zdvihu dodává neuvěřitelný výkon a tvoří ideální kolo pro ambiciózní trailové jezdce."
S cílem zajistit co nejlepší kvalitu jízdy v kombinaci s čistým, integrovaným designem Bold nově definoval klasický design celoodpruženého rámu a tradiční systémy odpružení tak, aby vyhovovaly kinematice a tlumicím vlastnostem, a to začleněním tlumiče dovnitř rámu.
Progresivní geometrie v součinnosti s inovativní technologií vnitřního odpružení IST přináší do rámu LINKIN dokonalou kombinaci rovnováhy a kontroly. Tlumič je díky této konstrukci namontován v nejnižší možné poloze uvnitř předního rámového trojúhelníku. Tento centrální a nízký bod uchycení tlumiče, vahadla a čepu, ale také košíku na láhev vede ke snížení těžiště, což přináší vynikající ovladatelnost.
Hlavními výhodami technologie vnitřního odpružení je tuhost rámu, nejnižší těžiště a optimální výkon tlumiče. Stav zadního tlumiče má významný vliv na výkon odpružení. Tlumič je vždy chráněn před nečistotami, vodou a nárazy, aby byla zajištěna jeho nejlepší funkčnost. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola, delší servisní intervaly tlumičů a stabilnější, jistější jízda.
Vnitřnímu umístění tlumiče umožnilo navrhnout ultrakompaktní systém odpružení s nízkou hmotností a vysokou tuhostí. Ovládání je přímo připojeno k tlumiči a namontováno na osu uvnitř rámu, což znamená, že čepy odpružení již nemusí být vně rámu. Díky tomu je spojovací článek kratší než jakákoli jiná tradiční platforma odpružení. Použití konstrukce zavěšení Virtual Pivot zlepšuje pocit z odpružení, odezvu při šlapání a brzdění, které pracují s maximální účinností. Kinematická křivka odpružení poskytuje pružnou citlivost na malé nerovnosti, a tím i výjimečné trakční vlastnosti, dokonalou oporu ve středním zdvihu a kontrolovaný vysoký zdvih pro dokonalé ovládání.
Koncept integrace zahrnuje chytře řešené uložení sady nářadí uvnitř rámu. Je snadno přístupná po otevření krytu na spodní rámové trubce a obsahuje náhradní duši, minipumpu, montpáky a místo pro rychlospojky řetězu. Univerzální nářadí Syncros MATCHBOX SL-CT vám v případě defektu a jiných nouzových situací „zachrání den“.
Tlumič je uložen pod krytem ve spodní rámové trubce. Snadno tak lze nastavit odskok, kompresi, tlak tlumiče a také se dostat ke kabeláži systému odpružení TracLoc. Nastavení správného sagu lze snadno provést pomocí indikátoru zdvihu na vnější straně vybaveného magnetem. Doraz lze také zkontrolovat na chytře navrženém indikátoru. Šrouby tlumičů jsou dobře přístupné z vnější strany. Model LINKIN se dodává buď s tlumičem Fox Nude 5T, nebo RockShox Deluxe, buď se 150mm nebo 135mm zdvihem a v kombinaci se systémem odpružení TracLoc. Volbu zdvihu lze nastavit výměnou vnitřního vahadla v oblasti středového složení. Flexibilní rámová platforma tak dává k dispozici obě možnosti.
Systém TracLoc řídí zanoření tlumiče několika způsoby. Zatímco většina systémů zvyšuje kompresi pouze při nízkých rychlostech ve snaze zvýšit efektivitu šlapání, systém TracLoc umožňuje nejen měnit tlumení komprese, ale také měnit křivku pružení, čímž dynamicky mění geometrii kola. V režimu Traction je tlumič nejen tužší, ale má i dynamicky menší zdvih. Na kole se sedí výše, je zachován ostřejší úhel posedu vhodný na stoupání a kolo se stává hbitějším. Kromě toho má LINKIN třetí, kompletně uzavřený režim na ty nejprudší výjezdy a jejich nejefektivnější zdolávání.
Možnost vyladit výšku středového složení a úhel hlavové trubky vám umožní optimalizovat na traily geometrii a ovladatelnost. Pomocí excentru na systému Bold VarioTec můžete změnit výšku středového složení o 6,3 mm, což dává rámu LINKIN možnost přizpůsobit si jej ihned po zakoupení. Otočením misek hlavového složení o 180 stupňů můžete změnit hlavový úhel o efektivní 1 stupeň volněji nebo ostřeji.
Kombinace horizontálně uloženého tlumiče a technologie vnitřního odpružení umožňuje vynikající kompatibilitu s teleskopickou sedlovkou a její neomezené možnosti polohování. To znamená, že pro LINKIN není problém použít sedlovku se zdvihem 200 mm a nízkou pozici sedla.
Špičkový kokpit značky Syncros, tvořený integrovanými řídítky a představcem umožňuje nyní také integraci bowdenů v přední části kola. Rozsáhlé testování umožnilo společnosti Syncros dokonale naskenovat požadovanou polohu na šířku vašich řídítek, rise a sweep a dosáhnout tak ideální pozici na nejlepší jízdu.
Pro nejvášnivější jezdce, kteří hledají nejprogresivněji konstruovaná kola, nabízí zcela nový LINKIN nejpropracovanější, nejmodernější technologie a designové prvky.
Kromě lehkého a torzně tuhého rámu tvoří kompaktní systém vnitřního tlumení a konstrukce z prémiového karbonu v předním rámovém trojúhelníku spoustu místa na lahev. Funkčnost a design jsou dokonale vyváženy. Kolo vypadá stejně dobře jako funguje.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.