Celodenní trail? Do kopce, z kopce a stále dokola? Na horském elektrokole SCOTT Patron eRIDE 900 to bude brnkačka. Jízdu si užijete i díky precizní geometrii, silnému pohonu Bosch a vynikající integraci. Podmaňte si terén.
Celodenní trail? Do kopce, z kopce a stále dokola? Na horském elektrokole SCOTT Patron eRIDE 900 to bude brnkačka. Jízdu si užijete i díky precizní geometrii, silnému pohonu Bosch a vynikající integraci. Podmaňte si terén.
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při kompresi tlumiče.
Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto skutečnost zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení také umožňuje konstrukci rámu s nižším umístěním motoru a baterie, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.
Elektrická horská kola mají na řídítkách velké množství ovladačů, mezi brzdami, přehazovačkou, převodníky, kabely pohonné jednotky, dálkovým ovládáním a blokováním odpružení je to spousta kabelů. Konstruktéři společnosti Syncros vypracovali řešení, aby kabely mohly být vedeny pod řídítky a po stranách představce, než zmizí v hlavovém složení s integrovanými plastovými díly, aby byly čisté a efektivní. Díky tomu se kabely neohýbají ani neprohýbají a jejich přední část působí minimalisticky. Řídítka a představce mají několik možností uchycení počítače, světla a kamery, a to jak na horní straně, tak pod řídítky.
Kolo je vybaveno předním a zadním blatníkem, oba blatníky jsou vyrobeny na míru pro kolo Patron, aby byly čistě a dokonale přizpůsobeny. Pro optimální bezpečnost jsou zadní blatníky vybaveny integrovanými LED světly, která jsou napájena přímo z baterie motoru. Na řídítkách je již namontován konektor pro přední světlo. Pro Patron eRIDE je k dispozici celá řada příslušenství Syncros, například stojánek, zadní blatník, zadní nosič nebo držák akční kamery.
Přístup k tlumiči přes horní trubku je chráněný krytem. Otáčením kolečka prsty nebo mincí se mechanismus odemkne a umožní přístup k tlumiči. To usnadňuje nastavení odskoku, komprese, tlaku v tlumiči a instalaci nebo výměnu lanka systému odpružení TwinLoc.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.