Spolehlivý v terénu? Rychlý na silnici? Vyjeďte na kole SCOTT Addict Gravel 20 a nenechte se zastavit. Kolo je ještě progresivnější než starší modely a nabízí více možností nastavení. Každé šlápnutí do pedálů vás bude zkrátka bavit. Zalíbí…
Spolehlivý v terénu? Rychlý na silnici? Vyjeďte na kole SCOTT Addict Gravel 20 a nenechte se zastavit. Kolo je ještě progresivnější než starší modely a nabízí více možností nastavení. Každé šlápnutí do pedálů vás bude zkrátka bavit. Zalíbí se vám i design. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.
XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 70.0 ° | 70.0 ° | 71.0 ° | 71.0 ° | 71.0 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 120.0 MM | 140.0 MM | 160.0 MM | 180.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 505.0 MM | 525.0 MM | 545.0 MM | 568.0 MM | 590.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 749.8 MM | 775.7 MM | 796.2 MM | 814.1 MM | 832.0 MM |
E | BB OFFSET | -68.0 MM | -68.0 MM | -68.0 MM | -68.0 MM | -68.0 MM |
F | BB HEIGHT | 281.0 MM | 281.0 MM | 281.0 MM | 281.0 MM | 281.0 MM |
G | WHEEL BASE | 984.0 MM | 1,002.0 MM | 1,017.0 MM | 1,043.0 MM | 1,056.0 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 431.5 MM | 462.7 MM | 483.0 MM | 503.2 MM | 523.3 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 490.0 MM | 520.0 MM | 540.0 MM | 560.0 MM | 580.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.5 ° | 73.0 ° | 73.0 ° |
K | CHAINSTAY | 422.0 MM | 422.0 MM | 422.0 MM | 422.0 MM | 422.0 MM |
L | REACH | 360.0 MM | 369.0 MM | 378.0 MM | 390.0 MM | 405.0 MM |
M | STACK | 521.8 MM | 545.5 MM | 564.4 MM | 583.3 MM | 602.2 MM |
N | STEM LENGTH | 90.0 MM | 100.0 MM | 110.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM |
Středové složení PF86 umožňuje široké napojení spodní rámové trubky a kónické sedlové trubky do "domečku" středového složení. Díky optimalizovanému vrstvení karbonových vláken a SCOTT patentované technologii jejich zpracování dosahuje tuhost středového složení modelu Addict Gravel Disc pozoruhodných hodnot.
Nový Addict Gravel Disc je navržen s integrovanými ložisky 1 1/8 až 1 1/2 a kónickou hlavovou trubkou. V porovnání s předchozím modelem je průměr hlavové trubky větší a umožňuje tak širší napojení horní a spodní rámové trubky, což vede k vyšší torzní tuhosti. Díky tuhé přední části kola je vedení kola přímé, přesné a bezpečné i v nejtechničtějším terénu.
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.