Staňte se králem silniční cyklistiky díky kolu SCOTT Addict RC Pro. Toto lehké a ultra rychlé kolo je nyní integrovanější než kdy dříve. Ať už honíte výsledky KOM, spurtujete na vrchol kopce nebo se chystáte na únik ze skupiny, Addict je…
Staňte se králem silniční cyklistiky díky kolu SCOTT Addict RC Pro. Toto lehké a ultra rychlé kolo je nyní integrovanější než kdy dříve. Ať už honíte výsledky KOM, spurtujete na vrchol kopce nebo se chystáte na únik ze skupiny, Addict je nejlepším parťákem. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.
XXS/47 | XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | XXL/61 | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 70.5 ° | 71.0 ° | 72.0 ° | 72.5 ° | 73.0 ° | 73.3 ° | 73.3 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 97.0 MM | 102.0 MM | 115.0 MM | 135.0 MM | 155.0 MM | 175.0 MM | 193.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 520.0 MM | 530.0 MM | 540.0 MM | 550.0 MM | 565.0 MM | 580.0 MM | 600.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 720.0 MM | 740.0 MM | 755.0 MM | 778.0 MM | 798.0 MM | 818.0 MM | 838.0 MM |
E | BB OFFSET | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM | -70.0 MM |
F | BB HEIGHT | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM | 274.5 MM |
G | WHEEL BASE | 987.5 MM | 994.0 MM | 991.0 MM | 992.0 MM | 1,000.0 MM | 1,008.0 MM | 1,023.0 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 410.0 MM | 430.0 MM | 460.0 MM | 480.0 MM | 500.0 MM | 520.0 MM | 550.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 470.0 MM | 490.0 MM | 520.0 MM | 540.0 MM | 560.0 MM | 580.0 MM | 610.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.5 ° | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.6 ° | 73.3 ° | 73.0 ° | 72.5 ° |
K | CHAINSTAY | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM |
L | REACH | 380.0 MM | 388.0 MM | 389.0 MM | 390.0 MM | 395.0 MM | 400.0 MM | 410.0 MM |
M | STACK | 504.0 MM | 511.0 MM | 526.5 MM | 548.0 MM | 568.5 MM | 588.0 MM | 606.0 MM |
N | STEM LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM | 100.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM |
O | CENTRE SADDLE - CENTRE BAR (HOR.) | 635.0 MM | 650.0 MM | 674.0 MM | 694.0 MM | 710.0 MM | 736.0 MM | 761.0 MM |
P | CENTRE SADDLE - CENTRE BAR (VERT.) | 92.0 MM | 105.0 MM | 106.0 MM | 103.0 MM | 100.0 MM | 106.0 MM | 115.0 MM |
Q | REACH CENTRE BAR | 454.0 MM | 463.0 MM | 474.0 MM | 485.0 MM | 492.0 MM | 507.0 MM | 518.0 MM |
R | STACK CENTRE BAR | 563.0 MM | 570.0 MM | 586.0 MM | 607.0 MM | 627.5 MM | 649.0 MM | 667.0 MM |
Pro dosažení co nejlepšího přenosu energie vyvinuli naši inženýři domeček středového složení, který je nejširší ze všech silničních kol na trhu. Široký průřez a hladké přechody lépe přenášejí zatížení a poskytují bočně robustní konstrukci, která zvyšuje efektivitu šlapání účinným přenosem energie do hnacího ústrojí, a ne její ztrátou v nechtěném ohybu rámu.
Patky Addict RC jsou navrženy na integraci s pevnou osou zásluhou designu duté trubky, který umožnil sestrojit jednoduchou lehkou konstrukci.
Naše nová, ultralehká sedlová objímka váží pouhých 12 g a lze ji bez obav použít na karbonovou sedlovku, která tak může mít ještě nižší hmotnost. (Hmotnost sedlovky 142 g)
Čistý a nekomplikovaný. Náš nový kombo kokpit Syncros umožnil vést veškerou kabeláž kompletně vnitřně - řidítky, hlavovým složením do rámu. Součást tzv. systému ICCR.
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
U modelů Addict RC a Foil je veškerá kabeláž jak elektronického, tak mechanického řazení vedena kompletně vnitřně. Naši konstruktéři to vymysleli tak, že řazení, kvalita brzdění ani tuhost hlavové trubky nijak neutrpěly. Pro mechaniky je teď výměna kabelu a údržba kola překvapivě snadná.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.