Vyjeďte vstříc zážitkům na dámském elektrokole SCOTT Patron eRIDE 910. Tento e-bike se zrodil na celodenní ježdění po trailech. Mezi silné stránky patří vynikající integrace, precizní geometrie a silný motor Bosch. Každý výšlap na kopec…
Vyjeďte vstříc zážitkům na dámském elektrokole SCOTT Patron eRIDE 910. Tento e-bike se zrodil na celodenní ježdění po trailech. Mezi silné stránky patří vynikající integrace, precizní geometrie a silný motor Bosch. Každý výšlap na kopec i cesta dolů bude stát za to. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.
Nový elektropohon Performance CX 4. generace je oproti předchozí generaci o 48% menší a o 25% lehčí. Kompaktnější, ale ne slabší, s maximálním točivým momentem 75 Nm a 340% podporou výkonu jezdce. Vybírejte z 5 režimů jízdy nebo zvolte komfortní režim eMTB, který elektropodporu přizpůsobuje automaticky podobně jako automatická převodovka v autě.
Zásluhou velkého dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentního systému správy baterie a jednoduché manipulaci patří lithium-iontové baterie Bosch Power Tube k nejmodernějším na trhu. Všechny ty desítky let zkušeností se značce Bosch vyplatily! Většina našich rámů je kompatibilní s bateriemi 625 Wh, takže klidně vyměňte své stávající 400 nebo 500Wh za silnější Power Tube.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Na barevném displeji vidíte jedním pohledem vše: rychlost, vzdálenost, výkon, kadenci, spotřebu kalorií – Kiox 300 je připojený k wattmetru uvnitř motoru a zobrazuje všechny vaše údaje o fyzické kondici. Pomocí ovladače na řídítkách se dají snadno změnit obrazovky a režimy nebo aktivovat asistenci při vedení kola. Připojení Bluetooth automaticky vyhledá váš telefon, abyste mohli aktualizovat a sdílet informace.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.