PINK FRIDAY je tu. Více informací naleznete zde.🥳 Vidíme to růžově!
info o objednávkách: po–pá 8–15:30
+420 776 008 028
info o zboží: po–ne 10–18
+420 777 355 833

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Contessa Spark 930 Dámské horské kolo

Sáhněte po špičkovém dámském horském kole SCOTT Contessa Spark 930. Zažijete jízdu svého života. Kolo je super rychlé, ultra schopné a zvládnete s ním každý terén. Těšit se můžete na špičkové karbonové inženýrství, nevídanou úroveň…

více

Velikost / výška Vaší postavy

54 593 Kč
77 990 Kč
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení

Alternativy

  • hliník
    materiál rámu
  • 14.96 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Sáhněte po špičkovém dámském horském kole SCOTT Contessa Spark 930. Zažijete jízdu svého života. Kolo je super rychlé, ultra schopné a zvládnete s ním každý terén. Těšit se můžete na špičkové karbonové inženýrství, nevídanou úroveň integrace a dokonalou geometrii. Navíc skvěle vypadá.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Contessa Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu hliník Určeno pro Dámské Brzdy Shimano MT501 Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 14.96 Pedály nejsou součástí

Parametry

Průměr kol 29" Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 Rám Spark Alloy SL 6011,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přehazovačka Shimano XT RD-M8100 SGS,
Shadow Plus / 12 Speed
Řazení Shimano Deore SL-M6100-R / Rapidfire Plus Kliky Shimano FC-MT512-1,
55mm CL / 32T
Středové složení Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B.,
mini Rise / back sweep 8° / 760mm,
Syncros Women Pro lock-on grips
Představec Syncros DC 3.0,
Syncros Cable Integration System,
0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 2.5,
31.6mm / S size 100mm, M size 125mm / L size 150mm
Sedlo Syncros Savona 2.5 (V-Concept) Channel Přední náboj Shimano HB-MT410-B CL / 15x110mm Zadní náboj Shimano FH-MT410-B CL / 12x148mm / Micro Spline Řetěz KMC X12 Kazeta Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm Ráfky Syncros X-30SE / 32H / 30mm Pláště Schwalbe Wicked Will / 29x2.4",
Performance / TLR / Foldable / Addix
Vidlice RockShox Judy Silver TK Solo Air,
15x110mm QR axle / 42mm offset / Tapered Steerer,
2-Modes / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Zadní tlumič X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control -Descend,
Reb. Adj.,
Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Upozornění Specifikace kol se mohou měnit bez předchozího oznámení. Sezóna 2024 Kód produktu 286367006
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.