Zažijte 170mm zdvih, díky kterému budete dominovat každému trailu. SCOTT Ransom 930 získává etapová vítězství a tříbí kvalitu horské cyklistiky. Svezte se na vlně dokonalosti i vy. Potěší vás vidlice RockShox Domain, tlumení TwinLoc, sada…
Zažijte 170mm zdvih, díky kterému budete dominovat každému trailu. SCOTT Ransom 930 získává etapová vítězství a tříbí kvalitu horské cyklistiky. Svezte se na vlně dokonalosti i vy. Potěší vás vidlice RockShox Domain, tlumení TwinLoc, sada Shimano a špičkové komponenty Syncros.
S | S | M | M | L | L | XL | XL | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 64.5 ° | 65.0 ° | 64.5 ° | 65.0 ° | 64.5 ° | 65.0 ° | 64.5 ° | 65.0 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 100.0 MM | 100.0 MM | 100.0 MM | 100.0 MM | 115.0 MM | 115.0 MM | 130.0 MM | 130.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 571.1 MM | 569.7 MM | 604.2 MM | 602.7 MM | 634.7 MM | 633.2 MM | 671.3 MM | 669.7 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 744.6 MM | 733.9 MM | 746.3 MM | 736.5 MM | 760.9 MM | 751.6 MM | 776.5 MM | 767.4 MM |
E | BB OFFSET | -22.0 MM | -15.0 MM | -22.0 MM | -15.0 MM | -22.0 MM | -15.0 MM | -22.0 MM | -15.0 MM |
F | BB HEIGHT | 353.5 MM | 346.5 MM | 353.5 MM | 346.5 MM | 353.5 MM | 346.5 MM | 353.5 MM | 346.5 MM |
G | WHEEL BASE | 1,182.9 MM | 1,181.4 MM | 1,215.9 MM | 1,214.4 MM | 1,249.2 MM | 1,247.8 MM | 1,288.5 MM | 1,287.1 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 420.0 MM | 420.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 470.0 MM | 470.0 MM | 500.0 MM | 500.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 75.0 ° | 75.5 ° | 75.0 ° | 75.5 ° | 75.0 ° | 75.5 ° | 75.0 ° | 75.5 ° |
K | CHAINSTAY | 437.9 MM | 436.0 MM | 437.9 MM | 436.0 MM | 437.9 MM | 436.0 MM | 437.9 MM | 436.0 MM |
L | REACH | 406.3 MM | 412.0 MM | 439.5 MM | 445.0 MM | 466.5 MM | 472.0 MM | 499.5 MM | 505.0 MM |
M | STACK | 613.6 MM | 609.8 MM | 613.6 MM | 609.8 MM | 627.6 MM | 623.4 MM | 641.3 MM | 637.0 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 122.5 MM | 112.3 MM | 122.5 MM | 112.3 MM | 122.5 MM | 112.3 MM | 122.5 MM | 112.3 MM |
S našimi horskými koly se snažíme dosáhnout maximální všestrannost. Tyto specifické modely dokážete přehodit z 27,5 "na 29" kola jen za pomoci otočení flip-chipu. Nemusíte měnit vidlici, stačí jen otočit flip-chip na úchytu tlumiče, vyměnit kola a jít. Flip-chip nám umožňuje zachovat podobnou výšku středu při přechodu z jedné velikosti kol na druhou, což je klíčové pro zachování podobných jízdních vlastností pro obě velikosti kol. S 27,5 "koly můžete jezdit na pneumatikách 2,5", 2,6 "nebo 2,8". Na 29 "od 2,4" -2,6 ".
Při navrhování Ransomu byla rychlost tématem, která byla vždy v popředí diskuse. Geometrie kola byla samozřejmě vybrána tak, aby co nejvíce vystihovala typ jízdy, pro který je určena. Tento jedinečný 29 " bajk se 170 mm zdvihy má geometrii, která vás pohodlně dostane na vrchol a pak zpět dolů rychleji než kdykoliv předtím. Dlouhá, uvolněná a stabilní geometrie při rychlém sjezdu dokáže zkrotit jakýkoliv terén. Nechtěli jsme však nic podcenit ani při úhlu sedlové trubky nebo jízdní pozici. Tam, kde žijeme, tvoří stoupání podstatnou část celodenních vyjížděk . Proto si myslíme že výjezdy mohou být stejně zábavné jako sjezdy - náležitá pozice při jízdě nahoru je proto naprosto zásadní.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.