Vyjeďte na horském kole s geometrií inspirovanou nejlepšími světovými závodníky. SCOTT Scale 910 AXS navíc disponuje sadou Sram AXS s 12 rychlostmi a komponenty Syncros. Toto hardtailové kolo se zrodilo pro to, aby protnulo cílovou pásku…
Vyjeďte na horském kole s geometrií inspirovanou nejlepšími světovými závodníky. SCOTT Scale 910 AXS navíc disponuje sadou Sram AXS s 12 rychlostmi a komponenty Syncros. Toto hardtailové kolo se zrodilo pro to, aby protnulo cílovou pásku jako první.
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 69.5 ° | 69.5 ° | 69.5 ° | 69.5 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 100.0 MM | 115.0 MM | 125.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 600.0 MM | 625.0 MM | 650.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 743.0 MM | 774.0 MM | 800.0 MM | 835.1 MM |
E | BB OFFSET | -58.0 MM | -58.0 MM | -58.0 MM | -58.0 MM |
F | BB HEIGHT | 312.0 MM | 312.0 MM | 312.0 MM | 312.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,076.4 MM | 1,101.8 MM | 1,127.9 MM | 1,153.7 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 325.0 MM | 375.0 MM | 415.0 MM | 465.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 390.0 MM | 440.0 MM | 480.0 MM | 530.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.6 ° | 73.6 ° | 73.6 ° | 73.6 ° |
K | CHAINSTAY | 425.0 MM | 425.0 MM | 425.0 MM | 425.0 MM |
L | REACH | 398.7 MM | 422.3 MM | 443.2 MM | 465.5 MM |
M | STACK | 599.0 MM | 603.6 MM | 617.7 MM | 627.1 MM |
N | STEM LENGTH | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM | 90.0 MM |
O | TRAIL | 83.9 MM | 83.9 MM | 83.9 MM | 83.9 MM |
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Jezdci dosvědčí, že pohodlí při jízdě je nezbytným faktorem ovlivňujícím výkon. Během vývoje hardtailového rámu je zásadní rozlišit oblasti, které je třeba optimalizovat po stránce komfortu a které jsou naopak zodpovědné za tuhost. Hodně značek na trhu nabízí různá řešení, ale většina z nich se omezí pouze na jeden komponent nebo určitou oblast rámu. Technologie SCOTT SDS2 jde až k jádru pudla, nově pojímá pohodlí na hardtailových rámech bez toho, aby přidávala součásti nebo naopak obětovala tuhost v torzi. Cestou za vytyčeným cílem, analyzujeme a testujeme, abychom mohli optimalizovat nejen různé tvary trubek celého rámu, ale i odpovídající vrstvení karbonových vláken. Výsledkem je nový rám Scale s kontrolovaným průhybem v oblastech, které zvyšují jezdcovo pohodlí a zaručují optimální pohlcení vibrací nejen při jízdě v sedle, ale i ve stoje. Tento přístup ke komfortu musí nejen uvažovat nejnižší dosažitelnou hmotnost, ale také zachovat tuhost v zájmu účinnosti při šlapání. Navíc vynikající tuhost rámu zaručuje přesné ovládání v prudších úsecích. V novém Scalu jsme všechny tyto aspekty uvážili, abychom se vyhnuli nežádoucímu průhybu, který by negativně ovlivnil výkon při stoupání či sjezdu.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.