Vsaďte na závodní horské celoodpružené kolo s dobrou pověstí SCOTT Spark RC 900 SL AXS s vylepšeným karbonovým rámem pro ještě výkonnější a rychlejší jízdu v terénu. Spolu s nejlehčím SL rámem, vidlicí FOX 34 SC, bezdrátovou 12rychlostní…
Vsaďte na závodní horské celoodpružené kolo s dobrou pověstí SCOTT Spark RC 900 SL AXS s vylepšeným karbonovým rámem pro ještě výkonnější a rychlejší jízdu v terénu. Spolu s nejlehčím SL rámem, vidlicí FOX 34 SC, bezdrátovou 12rychlostní sadou SRAM Eagle AXS a karbonovými komponenty Syncros se jedná o špičku v závodní RC série celoodpružených MTB kol. Dopřejte si kvalitu jako ti nejlepší jezdci světa a podávejte maximální výkony.
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 68.5 ° | 68.5 ° | 68.5 ° | 68.5 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 105.0 MM | 115.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 570.0 MM | 600.0 MM | 630.0 MM | 650.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 739.0 MM | 737.0 MM | 756.0 MM | 787.0 MM |
E | BB OFFSET | -50.5 MM | -50.5 MM | -50.5 MM | -50.5 MM |
F | BB HEIGHT | 319.5 MM | 319.5 MM | 319.5 MM | 319.5 MM |
G | WHEEL BASE | 1,097.7 MM | 1,127.7 MM | 1,158.6 MM | 1,179.6 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° |
K | CHAINSTAY | 435.0 MM | 435.0 MM | 435.0 MM | 435.0 MM |
L | REACH | 399.5 MM | 429.5 MM | 456.8 MM | 474.1 MM |
M | STACK | 586.9 MM | 586.9 MM | 596.2 MM | 605.5 MM |
N | STEM LENGTH | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM | 90.0 MM |
0 | TRAIL | 90.9 MM | 90.9 MM | 90.9 MM | 90.9 MM |
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.
Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.