Kdo řekl, že jízda na elektrokole není poctivý sport, ještě neseděl na novém silničním elektrokole SCOTT Addict eRIDE 30. Nezapomeňte proto vstát brzy, protože díky podpoře pohonu od Bosche se můžete směle pustit do táhlých stoupání…
Kdo řekl, že jízda na elektrokole není poctivý sport, ještě neseděl na novém silničním elektrokole SCOTT Addict eRIDE 30. Nezapomeňte proto vstát brzy, protože díky podpoře pohonu od Bosche se můžete směle pustit do táhlých stoupání i strmých kopců, a najedete více kilometrů než kdy dříve. Večer budete více než příjemně unavení. Range Booster k dispozici.
24" | 26" | ||
HIGH BB Setting | LOW BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 65.7 ° | 65.0 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 497.7 MM | 499.1 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 597.9 MM | 621.5 MM |
E | BB OFFSET | -13.0 MM | -21.0 MM |
F | BB HEIGHT | 305.0 MM | 325.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,078.3 MM | 1,080.2 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | ||
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 320.0 MM | 320.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 76.7 ° | 76.0 ° |
K | CHAINSTAY | 422.6 MM | 425.0 MM |
L | REACH | 366.8 MM | 360.0 MM |
M | STACK | 553.6 MM | 558.1 MM |
N | STEM LENGTH | 40.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 98.6 MM | 116.1 MM |
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.