Žijete pro traily? Chcete perfektní ovladatelnost i rychlost? Vsaďte na zbrusu nový SCOTT Genius 930. Jeho přednostmi jsou zejména chytré tlumení, praktičnost a vytříbený design. Tohoto horského kola se zkrátka nebudete moci nabažit…
Žijete pro traily? Chcete perfektní ovladatelnost i rychlost? Vsaďte na zbrusu nový SCOTT Genius 930. Jeho přednostmi jsou zejména chytré tlumení, praktičnost a vytříbený design. Tohoto horského kola se zkrátka nebudete moci nabažit. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.
Nastavení sagu a kontrola zdvihu je na novém modelu Genius jednodušší než dřív. Indikátor na vnější straně vahadla umožňuje jezdci snadno nastavit sag a určit, jak velký zdvih používá.
Genius je vybaven přepracovaným kokpitem Hixon od značky Syncros. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Hixon navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.
U zbrusu nového Genia je přístup k našemu patentovanému integrovanému tlumiči jednodušší než dřív. Stiskněte tlačítko, odeberte kryt a přístup je volný. Odtud je nastavení odskoku, tlaku vzduchu atd. už jen na dosah prstu.
Až budete hotovi, nacvakněte kryt zpět a můžete frčet.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.