Elektrokolo Scott Patron eRide 920 bylo navrženo pro celodenní trailové ježdění. Vynikající integrace a precizně zvolená geometrie v kombinaci se silnou pohonnou jednotkou Bosch přinášejí víc než jen skvělou jízdu. Mnozí ocení moderní…
Elektrokolo Scott Patron eRide 920 bylo navrženo pro celodenní trailové ježdění. Vynikající integrace a precizně zvolená geometrie v kombinaci se silnou pohonnou jednotkou Bosch přinášejí víc než jen skvělou jízdu. Mnozí ocení moderní systém Bosch Smart umožňující snadné propojení s chytrým mobilním telefonem. K tlumiči s integrací viditelnou na první pohled se lze dostat přístupovým otvorem v horní rámové trubce. Otočením „kolečka“ pomocí prstů nebo mincí se mechanismus odemkne, čímž získáte velmi snadný přístup. K baterii se dostanete rovněž pohodlně přes spodní kryt. Motor je jedním z klíčových prvků každého horského elektrokola, tudíž potřebuje kvalitní ochranu před nárazy. Důmyslné umístění v rámu (ne pod rámem) a pootočení o 45 stupňů mu zajišťuje skvělou bezpečnost. Tímto usazení se navíc mohla baterie posunout níž, tudíž se celkově snížilo těžiště. Přední a zadní blatníky jsou dodávány s kolem. Z bezpečnostních důvodů je zadní část kola opatřena 2 LED světly, která jsou napájeny přímo z baterie motoru. Pomocí systému twinloc rychle přepnete pohodlně z řídítek vidlici i tlumič mezi plně otevřeným, trail a zamknutým režimem. Rám disponuje novým standardem uchycení patky UDH (universal derailleur hanger) umožňujícím montáž nejnovějších sad řazení. Vedení kabeláže hlavovým složením zajistí čistý a moderní vzhled.
Velkou pomocí při zdolávání trailů je masivní vidlice Rock Shox Domain se zdvihem 160 mm. Kombinace sady Shimano Deore s přehazovačkou Shimano XT zajistí přesné a spolehlivé řazení. Brzdový systém Shimano se vyznačuje spolehlivostí, účinkem a snadnou údržbou.
Přístup k tlumiči přes horní trubku je chráněný krytem. Otáčením kolečka prsty nebo mincí se mechanismus odemkne a umožní přístup k tlumiči. To usnadňuje nastavení odskoku, komprese, tlaku v tlumiči a instalaci nebo výměnu lanka systému odpružení TwinLoc.
Kolo je vybaveno předním a zadním blatníkem, oba blatníky jsou vyrobeny na míru pro kolo Patron, aby byly čistě a dokonale přizpůsobeny. Pro optimální bezpečnost jsou zadní blatníky vybaveny integrovanými LED světly, která jsou napájena přímo z baterie motoru. Na řídítkách je již namontován konektor pro přední světlo. Pro Patron eRIDE je k dispozici celá řada příslušenství Syncros, například stojánek, zadní blatník, zadní nosič nebo držák akční kamery.
Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při kompresi tlumiče.
Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto skutečnost zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení také umožňuje konstrukci rámu s nižším umístěním motoru a baterie, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.
Nový elektropohon Performance CX 4. generace je oproti předchozí generaci o 48% menší a o 25% lehčí. Kompaktnější, ale ne slabší, s maximálním točivým momentem 75 Nm a 340% podporou výkonu jezdce. Vybírejte z 5 režimů jízdy nebo zvolte komfortní režim eMTB, který elektropodporu přizpůsobuje automaticky podobně jako automatická převodovka v autě.
Zásluhou velkého dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentního systému správy baterie a jednoduché manipulaci patří lithium-iontové baterie Bosch Power Tube k nejmodernějším na trhu. Všechny ty desítky let zkušeností se značce Bosch vyplatily! Většina našich rámů je kompatibilní s bateriemi 625 Wh, takže klidně vyměňte své stávající 400 nebo 500Wh za silnější Power Tube.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.