Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 950. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým…
Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 950. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Kolo na občasné závody? Tady ho máte.
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 105.0 MM | 115.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 605.0 MM | 635.0 MM | 655.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 738.0 MM | 746.0 MM | 760.0 MM | 778.0 MM |
E | BB OFFSET | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM |
F | BB HEIGHT | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,121.6 MM | 1,151.6 MM | 1,182.8 MM | 1,203.9 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 345.0 MM | 375.0 MM | 425.0 MM | 475.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° |
K | CHAINSTAY | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM |
L | REACH | 402.7 MM | 432.7 MM | 460.0 MM | 477.3 MM |
M | STACK | 593.1 MM | 593.1 MM | 602.4 MM | 611.6 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM |
0 | TRAIL | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM |
U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.
Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.
Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.
Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.
Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.