Vsaďte na silničku, která sbírá etapová vítězství i první místa v klasikách jako Paříž-Roubaix. SCOTT Foil RC Pro je nejvšestrannější aero model na trhu. Pyšní se jedním z nejlehčích rámů, díky čemuž ušetříte cenné sekundy. Plně integrovaná…
Vsaďte na silničku, která sbírá etapová vítězství i první místa v klasikách jako Paříž-Roubaix. SCOTT Foil RC Pro je nejvšestrannější aero model na trhu. Pyšní se jedním z nejlehčích rámů, díky čemuž ušetříte cenné sekundy. Plně integrovaná kabeláž, špičkové řazení i komponenty pomůžou k vítězství v každém závodě.
XXS/47 | XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | XXL/61 | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 70.5 ° | 71.0 ° | 72.0 ° | 72.5 ° | 73.0 ° | 73.3 ° | 73.3 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 110.0 MM | 115.0 MM | 130.0 MM | 150.0 MM | 170.0 MM | 190.0 MM | 210.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 510.0 MM | 520.0 MM | 535.0 MM | 550.0 MM | 565.0 MM | 580.0 MM | 595.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 715.9 MM | 729.4 MM | 753.6 MM | 773.5 MM | 798.8 MM | 812.9 MM | 837.3 MM |
E | BB OFFSET | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM |
F | BB HEIGHT | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM |
G | WHEEL BASE | 972.0 MM | 978.0 MM | 980.0 MM | 987.0 MM | 994.2 MM | 1,002.9 MM | 1,012.0 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 400.0 MM | 420.0 MM | 450.0 MM | 470.0 MM | 490.0 MM | 510.0 MM | 540.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 430.0 MM | 460.0 MM | 480.0 MM | 500.0 MM | 520.0 MM | 550.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.5 ° | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.6 ° | 73.3 ° | 73.0 ° | 72.5 ° |
K | CHAINSTAY | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM |
L | REACH | 370.6 MM | 378.8 MM | 384.0 MM | 388.9 MM | 394.5 MM | 400.0 MM | 403.4 MM |
M | STACK | 502.6 MM | 509.0 MM | 526.7 MM | 547.5 MM | 568.3 MM | 588.5 MM | 607.7 MM |
N | STEM LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM | 100.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM |
I přesto, že se první Foil pyšnil přímým okamžitým přenosem síly do pedálů, hbitě reagujícím řízením, nízkou hmotností a aerodynamickou výjimečností, někteří jezdci prahli po ještě větším komfortu. Takže jsme zvýšili vertikální pružnost a pohodlí posunuli mezi klíčové znaky specifikace nového Foilu. Napojení zadních vzpěr nového modelu je nízko, což v souhře s upraveným a znatelně tenčím tvarem zadních vzpěr vede k plynulé jízdě i na drsných silnicích. Cíleným přístupem ke zlepšení komfortu nového Foilu se zvýšila vertikální pružnost v oblasti sedlové trubky o 86% oproti předchozímu modelu. Navíc se pružnost vidlice zvýšila o 11% v porovnání s první edicí.
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Čistý a nekomplikovaný. Náš nový kombo kokpit Syncros umožnil vést veškerou kabeláž kompletně vnitřně - řidítky, hlavovým složením do rámu. Součást tzv. systému ICCR.
U modelů Addict RC a Foil je veškerá kabeláž jak elektronického, tak mechanického řazení vedena kompletně vnitřně. Naši konstruktéři to vymysleli tak, že řazení, kvalita brzdění ani tuhost hlavové trubky nijak neutrpěly. Pro mechaniky je teď výměna kabelu a údržba kola překvapivě snadná.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.